loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 385 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (1)

 

اس ام اس و متن های عاشقانه جدید

 

پیامک عاشقانه, پیامک عارفانه

خاطرات هرچقدر شیرین تر باشند، بعدها از تلخی بیشتر گلویت را خواهند زد

------------------------------------------------------

اولين قدم در عشق
در مورد عشقت با هيچ كسي صحبت نكن

------------------------------------------------------

بچه ها هرگز مادرشان را زشت نمی دانند سگ ها اصلا به صاحبان پارس نمی کنند،اسکیموها هم از سرمای آلاسکا بدشان نمی آید آنها را هم زیبا خواهند یافت، زیرا حس زیبا دیدن همان عشق است

------------------------------------------------------

هی تو بی معرفت
بی تابم نمیشوی
بی قراری نمیکنم
فراموشی مان مبارک

------------------------------------------------------

هنوز برایت مینویسم
درست شبیه کودکی نابینا
که هر روز برای ماهی ِ قرمز ِ مُرده اش غذا میریزد

------------------------------------------------------

وقتی توی خیابون پشت سر هم سیگار دود میکنم،همه یجوری نگام میکننو میگن: جوون حیف شدش ، ولی روزی که داشتم زار زار گریه میکردم ، یه نفرم با خودش نگفت: طفلی چی میکشه با غمش

------------------------- عاشقانه -----------------------------

تو ای گرمای این خونه ،، دلم رو کردی دیوونه
اگه تفریق شی از دنیا ازین دنیا چی میمونه ؟
دلم رو بدی اسون تو ،، یه روزی زیر بارون تو
تموم ترس من اینه ،، نشه قلبت هراسون تو
ازین حرفت خوشم اومد ،، که گفتی پای من هستی
ازین که با همه هیچیم ،، تو چشم رو غیر من بستی

------------------------------------------------------

هی فلانی
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم
هرجا که دلت میخواهد برو
فقط آرزو میکنم
وقتی دوباره هوای من به سرت زد، آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت، باز هم آرام نگیری
و اما من
بر نمیگردم که هیچ
عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،
که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی،با خاطراتم قدم بزنی

------------------------------------------------------

گاهی به خدا نفس کشیدن سخت است
یعنی نفسی تو را ندیدن سخت است
با زور مسکن قوی خوابیدن
با دلهره از خواب پریدن سخت است
عاشق نشدی زندگی ات تلخ شود
تا درک کنی که دل بریدن سخت است
بعد از تو خدا شبیه تو خلق نکرد
یعنی که شبیه ات آفریدن سخت است
هر روز سر کوچه نشستن تا شب
از فاصله های دور دیدن سخت است
حقا که تو سهم من نبودی حالا
فهمیدن این درد شدیدن سخت است

------------------------------------------------------

نبینم غم و اشکو تو چشمات
نبینم داره میلرزه دستات
نبینم ترسو توی نفسهات
ببین دوســــــــــــــــــــــــت دارم
منم مثل تو با خودم تنهام
منم خسته از تموم دنیام
منم سخت میگذره همه شبهام
ببین دوســــــــــــــــــــــــت دارم

-------------------------- عاشقانه ----------------------------

باد، تقویم را می‌تکاند
خوب یا بد
زرد یا سبز
پخش و پلا می‌شود برگ‌هایش
عشق ای عشق
این تو هستی که تقـــویم‌ها را
هیچ راهی به اوقات نارنجی‌ات نیست

------------------------------------------------------

زن جوری عاشقت میشه که
حس میکنی هیچوقت از پیشت نمیره
ولی وقتی که میشکنه
جوری میره که حس میکنی هیچوقت عاشقت نبوده

------------------------------------------------------

اونــــــی کـــه واقـــعـــا دوســـِت داشـــتـــه بـــاشـــه
شـــایـــد اذیـــتـــت کـــنـــه
ولـــی هـــیـــچ وقــــــت عـــذابـــت نـــمـــیـــده
شـــایـــد چـــنـــد روزی هـــم حـــالـــتـــو نـــپـــرســـه
ولـــی هـــمـــه حـــواســـش پـــیـــشِ تــــــوئـــه
شـــایـــد بـــاهـــات قــــــهـــر کـــنـــه
ولـــی هـــیـــچ وقـــت راحــــــت ازت دل نـــمـــی کـــــــــَنــــــــــــــــــــــــــــــهه


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 225
  • بازدید سال : 15,243
  • بازدید کلی : 88,991
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان