loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 220 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس خفن خنده دار

ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩخترﻡ ﻧﺸﺴﺘﯿﻢ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺭﺍﻧﻨﺪﻫﻪ ﮔﻔﺖ ﮐﺠﺎ ﺗﺸﺮﯾﻒﻣﯿﺒﺮﯾﺪ؟
ﺩﻭﺱ ﺩخترﻡ ﮔﻔﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﮐﻔﺶ ﺑﺨﺮﯾﻢ
ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯾﻦ
ﺗﺎ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﺭﺍﻧﻨﺪﻫﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻣﯽ ﺧﻨﺪﯾﺪ….

*

*

*

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺩﺍﻣﭙــــﺰﺷــــﻚ ﺑﺎﺷﻲ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﻲ ﺑﻌﻀﻴﺎ ﭼﺸﻮﻧﻪ!
ﻛﺎﻣﻨﺖ گذاشتم ﭼﺖ ﺷﺪﻩ ﻋﺰﻳﺰﻡ؟
ﺑﻼﻛﻢ ﻛﺮﺩ |:
آﻳــــﺎ ﺑﻲ ﺩﻟﻴﻞ ﺑﻼﻙ ﻛﺮﺩﻥ ﺩﺍﻣﭙﺰﺷﮑﺎﻥ ﻛﺎﺭ ﺧﻮﺑﻴﺴﺖ؟ ((((((

 

 

 

 




ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻫﯿﮑﻠﺶ ﻣﺜﻪ ﮔﺎﻭﺻﻨﺪﻭﻕ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﻪ ؛ ﯾﻪ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺗﻨﮓ ﭘﻮﺷﯿﺪﻩ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﮑﻤﺶ ﻣﺜﻪ ﺻﻔﺤﺎﺕ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﻠﯿﻠﻪ ﻭ ﺩﻣﻨﻪ ﺑﺮﮒ ﺑﺮﮒ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺭﻭ ﻫﻢ !!
ﺧﻮﺏ ﻻﻣﺼﺐ ﺍﺳﺘﯿﻞ ﺷﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﻣﮕﻪ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ؟
ﺍﺳﺘﺎﯾﻠﺖ ﺷﺒﯿﻪ ﮐﯿﮏ ﻫﻔﺖ ﻃﺒﻘﻪ ﺷﺪﻩ

*

*

*

گاهی کسی را دوس داری نمیفهمد !!!
گاهی کسی تو را دوس دارد، تو نمیفهمی !!!
خلاصه بلانسبت یه سری خر و گاو جمع شدیم دور هم و تشکیل اجتماع دادیم :| 
والااااااا

*

*

*

اومدم به دخدر فامیلمون تو چت بنویسم “salam khoobi ” دستم خورد به “a” شد “asalam khoobi” . الان خبر دادن از ذوق غش کرده ، بهش سرم وصل کردن :) )))

*

*

*

 

داشتم از جایی رد میشدم دیدم پسر کوچولویی داره قلیون میکشه,بهش گفتم ﭼﺮﺍ قــلــیون ﻣﻴﻜﺸی ﭘﻮﻟﺘﻮ ﺩﻭﺩ ﻣﻴﻜنی؟
برگشت گفت ﺷﻤﺎ چرا ﻏﺬﺍ ﻣﻴﺨﻮﺭﻳﻦ ﭘﻮﻟﺘﻮﻧﻮ ﻋﻦ میکنین؟ :| ||
تاحالا اینقدر قانع نشده بودم :) ))))))

*

*

*

به نام خدا مسی هستم بهترین بازیکن جهان از سال سوم دبیرستان عضو کانون قلمچی بودم;)))))

*

*

*

دوست پسر سابقت فامیل شوهر آیندت در نیاد صلوات بفرست:))

*

*

*

داشتم تو خیابون میرفتم یهو :

دختره: جیغغغغغغغغغغغغغغغغ بنفش
من: یا ابولفضل چی شد؟ زلزله اومد؟
دختره: نه
من:خونه همسایه آتیش گرفته؟
دختره: نه
من: کسی فوت شده؟
دختره: نه
من: پس چی؟
دختره: بیا ببین این گربهه چه نازه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ای خدا این دخترا چرا اینجورین عاخه ؟؟؟
:|

*

*

*

 

سن من بستگی به خواست مامانم داره
یه وقتا می گه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
«تو دیگه بچه نیستی، این کارا چیه؟ از تو بعیده»
یه وقتا هم می گه
«تو هیچی حالیت نیست … بچه ای هنوز، این چیزا رو نمی فهمی
 

*

*

*

ﺍﻻﻥ ﻳﻪ ﻣﺴﻴﺞ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺍﻳﺮﺍﻧﺴﻠﻢ .

“ﺧﺮﻳﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﻫﻮﺍﭘﻴﻤﺎ “
:| 
ﺍﺧﻪ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ ﺑﺮﻭ ﺑﻪ ﺧﻂ ۰۹۱۲۱۰۰ ﺍین ﻣﺴﻴﺠﻮ ﺑﺪﻩﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﻂ
… ۵ﻫﺰﺍﺭﺗﻮﻣﻨﻴﻪ ﻣﻦ .
ﻣﻦ ﻫﺮ ﺷﺐ ﺗﻮ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎﻡ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﺍﻳﺪ ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ .
من هنوز ارزو دارم ایرباس سیصد سوار شم.

تو تبلیغ خرید و فروش هوابیما میدی!

ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﻴﺘﺮﺳﻲ ؟؟؟؟ شوخی داری با من؟؟؟ هم سنیم؟
:| :|

 

*

*

*

 

گوشیم با اینکه glx نیست ولی امروز خیلی راحت از جیبم درومد
.
.
.

.
.
.
روحانی مچکریم

*

*

*

یادم باشه حتماً وقتی خواستم ازدواج کنم
.
.
.

.
.
.
.
.
.
یکی از شرایط این باشه که همیشه کنترل تلوزیون دست من باشه
 

*

*

*

 

پسرا تا یه داف میبینن
.
.
.
.
.
.
.
ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦﺩﻭﺳﺘﺎﺷﻮﻧﻮ ﻣﺴﺨﺮﻩ ﻣﯿﮑﻨﻦ و اونو جلوی دافه خراب میکنن!
ﺁﺩﻣﻮ ﯾﺎﺩ ﺟﺪﺍﻝﮐﻔﺘﺎﺭﻫﺎﯼ ﻧﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺼﺎﺣﺐ ﻣﺎﺩﻩ ﻫﺎ ﺗﻮ ﺭﺍﺯ ﺑﻘﺎ
ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ…

*

*

*

ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯﺗﻔﺮﯾﺤﺎﺗﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
۵ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﻮﻧﺪﻩ ﺑﻪ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ
ﺑﺎ ﻫﻮﻝ ﺩﺳﺘﻤﻮ ﺑﺬﺍﺭﻡ ﺭﻭ ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝِ ﺳﺨﺖ
ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﺑﮕﻢ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﺍﯾﻦﺳﻮﺍﻟﻮ
ﺧﻮﻧﺪﯾﻦ؟؟؟؟
ﮔﻔﺘﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﻣﻬﻤﻪ %۱۰۰ ﺗﻮﻭ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ
ﻣﯿﺎﺩ
ﻻﻣﺼﺒﺎ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻫﻮﻝ ﻣﯽ ﮐﻨﻦ ﮐﻪ ﻫﺮﭼﯽ
ﺧﻮﻧﺪﻥ ﯾﺎﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﺮﻩ

*

*

*

زن عموم همیشه غرغر میکرد و میگفت:
چرا مهریه من ۱۴ تا سکه بیشتر نیست، عمومم نیشخند میزد، لم میداد رو مبل ،میگفت:
اگر ناراحتی بدم بری!

الان چند وقته ماشالا عموم کدبانو شده . . .
ظرف میشوره، غذا میپزه، جارو میکشه . . .

تا یکم غر میزنه، زن عموم نیشخند میزنه، لم میده رو مبل میگه :
اگر ناراحتی مهریمو بده برم
 

*

*

*

با دوس دخترم داشتیم از خیابون رد میشدیم ، عینک دودی زده بود. گشت اومد گفت خانوم چه نسبتی با شما دارن؟
.
.
.
.
.
.
منم گفتم : خانوم کور هستن دارم از خیابون رد می کنم.
کصافط باهام کات کرد!!
تازه کلی هم پیش ماموره بهم فش داد!
ماموره مونده بود بخنده یا مارو بگیره

*

*

*

ﻣﻦ ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻓﮑﺮﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ﻣﻠﺖ ۴ ﺳﺎﻟﻪ ﺑﻐﺾ ﺗﻮ ﮔﻠﻮﺷﻮﻥ ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﻩ !
ﺍﻣﺎ ﺣﺎﻻ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ۳۰ ﻭ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻪ ﻗﺮ ﺗﻮﮐﻤﺮﺷﻮﻥ ﻣﻮﻧﺪﻩ…. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 15,266
  • بازدید کلی : 89,014
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان