loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 153 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)




 

 

هر وقت دلم گرفت لبخند میزنم به یاد کسی که برای لبخندش بارها دلم گرفت . . .
.
.
.
نفس ، شاید دلیلی باشد برای زندگی
اما بی شک “تو” بهانه ی آنی . . .
.
.
.
چهار فصل کامل نیست!
هوای تو
هوای دیگری ست . . .
.
.
.
عادت چه طعم تلخی دارد وقتی آن را باعشق اشتباه میگیری . . .
.
.
.
دارم تقویم زندگیمو ورق میزنم
روزای با تو بودن یه طرف
روزای دیگه م برن به جهنم !

.

.  
آدم عشقشو یادش نمیره !
فقط یاد میگیره راجبش کمتر حرف بزنه ، بهش کمتر فکر کنه ، دلش کمتر تنگ بشه !
.
.
.
تو را می خواهم و دانم که هرگز
به کام دل در آغوشت نگیرم
تویی آن آسمان صاف و روشن
من این کنج قفس مرغی اسیرم
.
.
.
می خوابم تا فراموش کنم رفته ای ولی صبح تنهایی بیدارم میکند . . .
.
.
.
لذت عاشقانه
از یه بچه بپرسی من رو چندتا دوست داری و دستاش رو تا جایی که میتونه باز کنه و بگه اینقدر !
.
.
.
وقتی میشکنم خوب تماشا کن
شاید روزی به دنبال تکه هایم بگردی . . .
.
.
.
اس ام اس تنهایی
زندگی کردن من مردن تدریجی بود / آنچه جان کند تنم ، عمر حسابش کردم . . .
.
.
.
بساط کرده ام
و تمام نداشته هایم را
به حراج گذاشته ام …
بی انصاف چانه نزن
حسرت هایم …
به قیمت عمرم
تمام شده !
.
.
.
اس ام اس عاشقی
دلم ز نازکی خود شکست در غم عشق / وگرنه از تو نیاید که دل شکن باشی . . .
.
.
.
راندی زبرت مرا و خوارم کردی
از درگه خویش برکنارم کردی
چون برگ گلی که درکف باد افتد
بازیچه دست روزگارم کردی
.
اس ام اس عاشقانه
.
تنها گنجی که جستجو کردن آن به زحمتش می ارزد
دوست واقعیست و تو بهترین گنجی . . .
.
.
.
لحظه لحظه، دم به دم، ساعت به ساعت خواهمت
گر خوشم یا ناخوشم، در هر دو حالت خواهمت
گر زبانم را به جرم خواستنت بیرون کشند
در آن زمان ای یار، من با اشاره خواهمت
.
.
.
آدم باید یه ” تو ” داشته باشه که هر وقت از همه چی خسته و نا امید
بود بهش بگه
مهم اینه که تو هستی
بیخیال ِ دنیا
.
.
.
تو می خواستی بشی “سنگ صبورم” …
تو شدی “سنگ” و من هنوز “صبورم”
.
.
.
اینقدر اتاقم کوچیکه که وقتی خودم تو اتاق باشم دیگه جایی برای تو نیست !
فقط میتونی بیای تو آغوشم
.
.
.

بیشعورترین موجود دنیا این دل منه !
روزی هزارتا دلیل و منطق براش میارم آروم میشه ، بازم دم دمای شب که میشه هی ازم میپرسه چرا …
.
.
.
هیچ چیز سـختر از این نیست که منـطقـی فــکر کنــــی
وقتــی احساسـاتت دارن خـــفــت میـکنـن . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 1,115
  • بازدید سال : 16,133
  • بازدید کلی : 89,881
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان