loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 173 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)


بی احساس بودی . . .

بهتر که تمام شد !
 

بودنت مثل فیلتر سیگاری بود که باید انداخت دور . . . 




.



تـــــو مـــــرا نـادیــــده بـگـیــــر . . . 

و مــــــــن
 

بـدنـــم روز بـــه روز کـبـــــودتـر مـی شــــود . . .
 

از بــــــس . . .
 

خــــودم را مـی زنـــــم ،
 

بـــــه نـفـهـمـــی . . . !!!
 

وقتی قراره که من برات نقش زاپاس رو بازی کنم

ازم انتظار نداشته باش که

دعایی غیر از پنچر شدنت ، برات بکنم !



.


بهــای سنگیـــنــی دادم. . .

تــا فهمـــیـدم

کـســی را کـه "قـصـد" مــانـدن نـدارد. . .

بــایـد راهــی ڪــرد . . .!!!



.



به او بگویید : خیالش راحت !
شادیش را اشک می ریزم ...
لازم نیست بلندتر بخندد....
خدا لعنت کند دل بیچاره ی من را ....


.




مگــــر خودت نگفــتی خداحــافظ؟

پــس چرا وقتی گــفتم"به ســلامت" نگاهــت تلخ شــد؟

بــرو به ســلامت

دیگــر هــم ســراغم را نگــیر!

خســته تــر از آنم کــه بر ســر راهت بنــشینم

و دلــیل رفتنــت را جــــویاشــوم...


.




هـی تـو

مـن کـه زاده ی تـنـهایـیـم ،

خـدا تـو را بـرای او نـگـه دارد...


.



فـکر نـکن که فـرامـوشت کـرده ام...
یـا دیـگر دوسـتت نـدارم !
نــه !
مـن فـقط فهـمیـدم :
وقـتی دلـت بـا مـن نـیست ؛
بودنـت مشـکلی را حـل نـمیکـند ،
تـنها دلـتـنـگترم مـیکـند .


.


بــــاخـــتــم تـــا دلـــــــخــــوشـــت کـــنـــم !!!

بـــدان کـــه بـــرگ بـــــرنــــده ات ســـادگـــیـــم نــــــبـــود !

دلــــــــــــــــــــــــــــــم بــــــــــــــــــــود لعنتــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!!



.


قوی ترین مردان جهان پستچی ها هستند

که نمیدانند

چه حجم عظیمی از درد و اندوه را

با خود حمل می کنند

از آنها قویتر تویی

که می توانی تنها با چند کلمه کمر مرا بشکنی!


.

اعتراف میکنم : من یه زمانی جزء اقلیت های هندی

بودم…

آخه یه گاوی رو به عنوان عشق

می پرستیدم..

.


از روزی میترسـم ، که وقتی بهم میگه ؛ دوستت دارم

یاد  تــــو بیوفتم !!



.


راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت!

صداقت ؛

مهربانی ؛

زیاد به “تو” توجه داشتن ؛

و خیلی حماقت های دیگر …

این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،

دوست داشتنی تری …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 1,104
  • بازدید سال : 16,122
  • بازدید کلی : 89,870
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان