loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 153 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

پ ن پ های خنده دار تیر ۹۲

خفن ترین و خنده دارترین پ ن پ های باحال   تیر ماه ۹۲ را در این مطلب برای خنده و سرگرمی شما کاربران عزیز   آماده کرده ایم.به ادامه مطلب بروید این پ ن پ های توپ را بخوانید و حسابی بخندید و شارژ شوید……

 

 

با دوستم رفتیم باغ وحش جلوی قفس شیرا وایسادیم

دوستم میگه : شیره؟

می گم : پَـ نَ پَـ گربه اس باباش مرده ریش گذاشته !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

بعد از چند ساعت عمل بچم به دنیا اومده با کلی ذوق به بابام نشونش می دم

می گه : بچته ؟
می گم : پَـ نَ پَـ این تریاله باید رجیستر شه و فولش کنم تا مال خودم شه !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

به دوستم می گم فهمیدی آناهیتا جدا شد ؟

با کلی احساس غم و تعجب می گه : از شوهرش؟

پـَــ نَ پـَـــ چسبیده بود کف ماهیتابه با کفگیر جداش کردم !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

واسه استخدام رفتم یه شرکتی

خانومه مسئول مصاحبه می گه : شما هم برای آگهی استخدام اومدین؟

گفتم :‌ پـَ نَ پـَـ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین !

با لگد پرتم کردن بیرون !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

جلو خواهرم سوسکه رو با کفش لهش کردم دل و رودش پخش زمین شده

خواهرم میگه : مرده الان ؟

گفتم : پَــــ نَ پَــــ این ترمیناتوره الان خودش رو جمع می کنه دوباره راه میافته

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

دوستم می گه : چجوری استرالیا اقامت گرفتی ؟

میگم : تحصیل در دانشگاه های استرالیا

میگه : یعنی اپلای کردی؟

گفتم : پَـ نَ پَـ تو دفترچه کنکور انتخاب هشتم تیک زدم استرالیا قبول شدم !

.

اس ام اس خنده دار

.

به استاد میگم : لطفا کمکم کنید دارم مشروط می شم

می گه : منظورت اینه که نمره می خوای ؟

گفتم : پَـ نَ پَـ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم می خوام!

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

تو خیابون دو تا گردن کلفت اومدن موبایلمو ازم گرفتن با مشتم زدن تو کلم

یارو می پرسه : دزد بودن ؟

پَ نَ پَ رفیقام بود با هم شوخی دستی داریم !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

ماشینو تو روزنامه تبلیغ کردم

یارو زنگ زده می گه : می خوای بفروشی ؟

پَ نَ پَ معدلش بیست شده برای اینکه تشویقش کنم آگهی کردم

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

رفتم کتابخونه ۲تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه

می گه : می خوای ببریشون ؟

پَ نَ پَ اومدم کتابارو بهت توصیه کنم بخونی ، میانگین ساعت مطالعه مملکت بره بالا

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

به رفیقم می گم : گوشیمو جا گذاشتم خونه ، گوشیتو چند لحظه بده

می گه : می خوای زنگ بزنی ؟

پَ نَ پَ می خوام ببینم کلیپ خانوادگی جدید چی داری تو گوشیت !

.

پ ن پ خفن خنده دار

.

رفتیم کوه دارم چوب جمع می کنم
رفیقم می گه : می خوای با چوبا آتیش درست کنی ؟

پَ نَ پَ پشت دریاها شهریست قایقی خواهم ساخت !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 623
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 893
  • بازدید ماه : 1,702
  • بازدید سال : 16,720
  • بازدید کلی : 90,468
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان