loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 165 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

 

 فال روزانه فروردین:

در این هفته شما در این رویا به سر می‌برید که برای دست یافتن به ﺁرزوهای بزرگ باید از گذشته و از زمان‌هایی خیلی دورتر تلاش می‌کردید و در حال حاضر برای این کار بسیار دیر است، اما لازم است بدانید هیچ گاه دیر نیست، شما حتی از همین امروز نیز می‌توانید کارهایتان را ﺁغاز کنید.

شما به دلیل این که فرد یا افرادی با شما در صحبت‌هایتان موافق نیستند، به همین دلیل این موضوع باعث شده است که شما تا حدودی گوشه گیر شوید، در مورد تمایلات و خواسته‌های درونی‌تان بیش از حد با دوستان‌تان صحبت می‌کنید و بهتر است این کار را ترک کنید.


فال روزانه اردیبهشت:

امروز شما حالتهایی دوگانه دارید. از یک طرف می‌توانید جنبه‌های مثبت زندگی را ببینید. همه چیز به نظرتان خوب است و شما نقش خود را در این دنیای عظیم کاملاً می‌دانید. اما از طرف دیگر شما از پیش آمدهای اخیری که به نظر تغییر ناپذیر هستند راضی نیستید. خوشحالی شما بستگی به تشخیص این موضوع دارد که چه چیزی خارج از حیطه کنترل شماست. با تلاش کردن برای رسیدن به هدفهایی غیر واقعی انرژی خودتان را تلف نکنید، برای نعمتهایی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.
فال روزانه خرداد:
 

در این هفته هنگامی‌ که شخصی به شما موضوعی را میگوید یا رفتاری انجام میدهد که از رفتارش ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی شده و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید.

بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید.

در این روزها کمی خود خواه میشوید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را به سادگی فراموش میکنید ، شما مدیون ﺁنان هستید پس به ﺁنها نیز اهمیت بدهید.
فال روزانه تیر:

امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت‌تر شده است، برای اینکه به نظر می‌رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش‌بینی شده‌اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می‌کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی‌تان کمک خواهد کرد.
 
فال روزانه مرداد:                                    .
 

شما در هفته گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به هفته گذشته‌تان این حالت در شما کاهش پیدا کرده است.

شما اغلب به نصیحت‌های دیگران عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده اید نیز تا حدودی به همین دلیل است.

در این هفته برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید.
فال روزانه شهریور:

درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. شما توانایی ذاتی دارید که از گفتگویی که هیچ نفعی برای تان ندارد و فقط باعث آزار شما می شود فرار کنید.
فال روزانه مهر:

در این هفته  شما میخواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید.

بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارها را نداشتند و با این که می‌دانستند در مشکل هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما کار را ﺁغاز کردند.

در این هفته رازهایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما میشوند را با اشخاص دیگر در میان نگذارید زیرا ممکن است به ضرر شما تمام شود.

فال روزانه آبان:

 وقتی که احساس گیجی و پریشانی می‌کنید واقعا دست پاچه و نگران می‌شوید در حالیکه دیگران شما را به عنوان شخصی می‌بینند که گام‌هایتان را استوار و مطمئن بر زمین می‌گذارد. با وجود اینکه ماه نشان شما هنوز تحت تاثیر زحل تاریک و محزون است و در اولین خانه از شخصیت شما قرار دارد، افکارتان در ابرها شناور هستند. سیاره حاکم شما عطارد اکنون مقصر است چرا که به نپتون رویایی می‌پیوندد تا شما را به یک سفر جادویی و مرموز بفرستد. ممکن است زمانیکه از دنیای خیال به زمین برمی‌گردید بین حقیقت و خیال غوطه ور باشید.

فال روزانه آذر:                           
 

شما در این هفته استرس‌های فراوانی را در قلب خود احساس خواهی کرد و به همین دلیل نمی‌توانید کارهایتان را انجام دهید و بسیاری از کارهای شما ناتمام خواهند ماند.

مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید ؛ مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارهایتان انجام داده‌اید.
فال روزانه دی:

اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.
فال روزانه بهمن:

 

در این هفته در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل خواهید شد و به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین میشوید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید.

شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید ؛ بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید.
 
فال روزانه اسفند:

در این هفته شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا بهتر از امروز است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز است اما لازم است که گام‌های مثبتی را نیز در این مسیر بردارید.

شما تا حدودی سطحی بین شده‌اید ؛ تنها تفکر در رابطه با مسائل و مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمیگذارد باید برای این کار قدم‌هایی را بردارید و فعالیت‌هایی را اجرا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 1,180
  • بازدید سال : 16,198
  • بازدید کلی : 89,946
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان