loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 151 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)




سیگار بکش

بغض کن

گریه کن

دق کن

ولی با هر آدم نامردی درد و دل نکن
.
.
.
مرگ ، مُردن نیست

و مرگ ، تنها نفس نکشیدن نیست

من مردگان بی شماری را دیده ام

که راه می رفتند

حرف می زدند

سیگار می کشیدند

و خیس از باران انتظار و تنهایی را درک می کردند
.
.
.
برایم سیگاری آتش بزن

میان لب هایم بگذار و دور شــو . . .

پر از باروتم !
.
.
.
شبیه کسی شده ام که پشت دود سیگارش با خود می گوید :

باید تـَرکـــــ کنم !

ســیگار را ، خانــــه را ، زندگـــی را و باز پُــکــی دیگــــر می زند …
.
.
.
گفتی دهانت بوی شــیر می دهد و رفتـی

حالا بوی سیـگـار ، بوی دروغ هم می دهد

برگرد …
.
.
.
چرا ترک کنم سیگار لعنتی را که فریاد می زند نبودنت را؟

که در دست می گیرم بدن نرمش را جای دست های سردت

درونم که می فشارد ریه هایم را  ذره ذره می پوساند

مثل تو بیچاره دلم با هر که لحظه ای نشست عاشقش شد

و درد دل هایش را باور کرد اما نمی دانست که این روزها دیگر وفا معنایی ندارد
.
.
.
شاید سیگارو بزارم کنار اما دودش رو نمی تونم
.
.
.
سیگار بی جان ترین عصیانگریست که مرا به عصیان وا  می دارد

او به نابودی تن نشسته است ، من به نابودیِ “من” و هر دو به ” نابودیِ ” هم …
.
.
.
تو به احساست بیاموز نفس نـکـشــد

هواﮮ دل هـا آلـودسـت

ایـنـجــا فاصلـه یک عـشـق تا عـشـق بـعــدﮮ یک نخ سیگار است . . . !
.
.
.
گوشه ی کافه ای می نشینم بدون هیچ بهانه ای قه قهه می زنم

نه به حضور باران نیازی است

نه به قهوه ، نه به سیگار و نه حتی به نگاه تو

فقط بی دلیل ، به نداشته هایم می خندم
.
.
.
این روزها چقدر سیگارت شبیه آرزوهای من است

هر دو دود می شوند …
.
.
.
کاش پشت پاکت سیگار به جای تصویر ریه ای بعد از کشیدن سیگار

تصویر اعصاب های خراب قبل از کشیدن سیگار را می ذاشتن …
.
.
.
لب ساحل نشسته بودم ازدرد فراق دوست سیگاری روشن کردم

یاد لحظه ای افتادم که منواون کنار ساحل نشسته بودیم

سیگار بعدی را آتش به آتش روشن کردم
.
.
.
وای از نیمه شبــی که بیـــــدار شوم و تـــــو را بخواهـــــم

و پاکـــــت سیگارم خالـــی باشــــد …
.
.
.
مردی که روبروی تو سیگار می کشد

در فکر گفتگوی تو سیگار می کشد

وقتی که می روی و دلش تنگ می شود

بی شک به جستجوی تو سیگار می کشد

این بار بی تو فاصله ها را نمی دود

در سوگ آرزوی تو سیگار می کشد
.
.
.
غرور گوگــردی ام را بگیران بگذار روی سیگــارت

که نمی دانی برای بخاطر آوردنم است

یا از خاطر بردنم

بســـرانم در ریه ات به یاد روزهایی که نفست بودم!
.
.
.
عشق سیگار نیست که ازش خسته شدی زیر پات لهش کنی  !


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 296
  • بازدید ماه : 1,105
  • بازدید سال : 16,123
  • بازدید کلی : 89,871
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان