loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 92 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 



 

خدا تلفن ندارد ، اما من با او صحبت میکنم
فیسبوک ندارد ، اما من دوست او هستم
توییتر ندارد ، اما من او را دنبال میکنم . . .

.

با خدا دعوا کردم باهم قهر کردیم فکر کردم دیگه دوسم نداره
رفتم تو رختخواب چند قطره اشک ریختم و خوابم برد
صبح که بیدار شدم مامانم گفت نمیدونی از دیشب تا صبح چه بارونی میومد . . .



بقیه اس ام اس های مخصوص خداوند در ادامه مطلب...



تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را
زیرا خوشی آن است که تو می خواهی
و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .

.

نیایش یعضی از ما ادم ها با خدا
و درخواست از او برای حضور در زندگیمان
مانند شیطنت بچه هایی است که در می زنند
و…..
فرار می کنند

.

زمانبندی خدا بی نظیر است ، نه هیچگاه دیر نه هیچگاه زود
کمی بردباری می طلبد و ایمان بسیار ، اما ارزش انتظار را دارد . . .

.

جدیدترین اس ام اس ها با موضوع خداوند
یکی از فرق های انسان با خدا این است که انسان تمام خوبیها را با یک بدی فراموش میکند
ولی خدا تمام بدیها را با یک خوبی فراموش میکند . . .

.

قربون خدای بزرگم برم که اگه خطا کنم
نهایت قهرش بین دو اذانه
دوباره صدام میکنه ، خدا عشق است . . .

.

متن کوتاه خداوند
دوست خدا بودن یونیفورم نمی خواهد ، فقط یه دل پاک و زلال کافیست . . .

.

×××××××××××××<الله>×××××××××××××
اینو براتون فرستادم تا بندازین گردنتون تا همیشه نگهدارتون باش . . .

.

ﻫﻤﻴــــﺸﻪ ﺳــﺮﻡ “ﺑﺎﻻﺳــﺖ” ، ﭼــﻮﻥ ﺑــﺎﻻ ﺳــﺮﻡ “ﺧﺪﺍﺳــﺖ”

.

متن با موضوع خدا
خداوندا
گرفتار آن دردم که تو درمان آنی ، بنده آن ثنایم که تو سزای آنی . . .

.

خداوندا
دنیای آشفته ی درونم را که تنها از نگاه تو پیداست ، با لالایی مهربان خود ، آرام کن
تا وجود داشتن و بودن را به زیبایی احساس کنم . . .

.

پروردگارا
بیشتر می جوئیم و کمتر می یابیم
وقتی تو را در نظر نداریم . . .


.


بهترین مطالب در مورد خدا
میگن شبا فرشته ها
از آرزوی آدما
قصه میگن واسه خدا
خدا کنه همین حالا
رویای تو هرچی باشه
گفته بشه پیش خدا
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 389
  • بازدید ماه : 1,198
  • بازدید سال : 16,216
  • بازدید کلی : 89,964
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان