loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 146 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس دلم برات تنگ شده

هی فلانی….
تمام روزهایی که سرگرمیت بودم !!!! زندگی ام بودی…
*
*
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود
گاهی با یک کلام قلبی آسوده میگیرد
گاهی با یک کلمه یک انسان نابود میشود
گاهی با یک بی مهری دلی میشکند
مواطب بعضی یکها باشیم! در حالی که ناچیزند همه چیزند….

 

*
*

گاهى بى هیچ بهانه کسى را دوست دارى …
اما…
گاهى با هزار دلیل هم نمیتوانى یکى را دوست داشته باشى …
*
*
هِی میگویَد سـُکـوت عَلامَتِ رِضاست ! کَسی نیست بِگویَد لَعنَتی،بـُغـض که گُفتَنی نیست…
*
*

میگویند وقتی باران می آید بوی «خـــاک» بلند میشود..
اما…
اینجا وقتی باران می آید بوی «خـــاطره ها» بلند میشود…
*
*
هیچ گاه فاصله ها حریف خاطره ها نمی شوند
*
*

بـآ هـزار پـــــرنــــــده هم نـمـیـشـود …
از ایـن قـفـسـی کـه از تــــــــــــو بـرایــــــ خودم ســاخــتـــم …
رهــــــــــــا شـومــ …
*
*
دلم برایت تنگ‌ شده است قدِ یکی از سه نقطه های آخرِ نوشته هایم …
*
*

♥دلتنگی یعنی. . .
رو برویه دریا ایستاده باشی . . .
ولی خاطره جاده خفت کنه♥
*
*
روزگار عـجـیـبـے شدهـ פـالـا בیگـه بـه جـای هـمــہ چـے آرومـه
بـایـבبـگـم هـمــہ چـے בاغـونـه (!)
*
*

رابطه ای که مــــُرد… دیگه مـــُرده! هر روز و هر دقیـــقه نبـــضِشو نــگیر…سیریش سری دوم اس ام اس های دلتنگی جدید اس ام اس های دلتنگی جدید اس ام اس دلم برات تنگ شده اس ام اس دلتنگی جدید
*
*
دل تنگی این نیست که بشینی تا طرفت بیاد و دلت بازشه
دل تنگی اونیه که بری دنبال طرفت تا دلت بازشه
*
*

تا خیالِتـــــــ به ســــرم می زنـــه گریــــم میگیره …
آروم آروم
دلِ تنگـــــم داره بی تو میمیــــــره …
*
*
بعد از مرگم
تکه یخی بر روی قبرم بگذارید تا با اولین طلوع خورشید به جای یار
برایم گریه کند ……….
*
*

همین که :قاصدکی را فوت کنی…تا عطر نفســـهایت را با خود بیاورد.

برای دلم کافیستـــــــــــــــــــــــــــ!!!!!!!
*
*
حرف های دلم را هرگز کسی نمیفهمید…
فقط روزی مورچه ها خواهند فهمید !
روزی که در زیر خاک گلویم را به تاراج میبرند …
*
*

شکستم…
با رفتنت شکستم…
فقط نمیدونم چرا هنوز دسبردار نیستم…
از دوس داشتنت…
*
*
گاهی اوقات آنقدردلتنگ میشوم که گریه که هیج دلم میخواهد های های بمیرم…
*
*

بعضــــــی ها گـــــــ ـــــریه نمی کنند!
اما از چشــ ــــــــ ـــــم هایشان معلوم است که
اشکــــی به بزرگی یک سکــــــــــ ــــوت،
گــــوشه ی چشمشان به کمیـــ ـــن نشسته …
*
*
میخواهم چیزی بنویسم …
آن بالا از من عنوان مطلب میخواهد …
کمی پائینتر اندازه ی قلم …
دلتنگی نه عنوان میخواهد ، نه اندازه اش را با هیچ قلمی میتوان نوشت …
بگذریم اصلا نمی نویسم …

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 352
  • بازدید ماه : 1,161
  • بازدید سال : 16,179
  • بازدید کلی : 89,927
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان