loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 136 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

 فال روزانه فروردین:

با آنکه همه چیز برای شما خیلی خوب پیش می رود، ولی امروز حال و حوصله شما سر جایش نیست. علیرغم همه چیزهای خوبی که در زندگی شما هست، امروز کمی احساس غم و اندوه می کنید. زیاد بزرگش نکنید. سعی کنید خودتان را با فعالیت های فیزیکی سرگرم کنید و حواس خودتان را پرت کنید. با دوستانتان بیرون بروید و خوش بگذرانید. امروز بیشتر از همیشه احساس درونگرایی و سکوت می کنید. زیرا به زمان بیشتری برای فکر کردن به همه چیز لازم دارید. حتی اگر با عشقتان باشید، ولی کمی از هم فاصله می گیرید، زیرا ترجیح می دهید تنها باشید. از این حالت برای پرداختن به اصل ماجرایی که شما را اذیت می کند بپردازید. اهداف کاری که چند ماه پیش برای خودتان تعیین کرده بودید باید امروز پیاده شوند. با تحقیق و پژوهش شروع کنید و از افرادی که می توانند در این راه به شما کمک کنند توصیه و مشورت بخواهید. امروز دیگران تمایل بیشتری برای کمک کردن نشان می دهند.

  
فال روزانه اردیبهشت:

شما در این روزها احساس می‌کنید فاصله‌ای بین شما و کسی که او را دوست دارید افتاده است به همین دلیل بسیار ناراحت هستید اما ناراحت و نگران نباشید زیرا دلیل این فاصله‌ای که بین شما دو نفر رخ داده است به زودی مشخص خواهد شد، بهتر است در این روزها تصمیمات مهم و خطیر را نگیرید، زیرا شما دارای قدرت فکری مناسبی نیستید و ممکن است به خاطر راهی که انتخاب می‌کنید به بیراهه بروید. راه زندگی شما کمی باریک شده است و باید خیلی با احتیاط از پرتگاه‌ها و درهای زندگی عبور کنید
 
فال روزانه خرداد:

ممكن است فراموش كردن يك اميد يا آرزو ناراحت كننده باشد اما لزوماً‌ نبايد برايتان ناراحتي طولاني مدت ايجاد كند. در حقيقت، اين محدوديت هايي كه اخيراً براي خودتان ايجاد كرده ايد به سادگي در حال حاضر و آينده خوشبختي شما را خراب مي كند.

فال روزانه تیر:

پروژه های فراوانی که باید قبل از ضرب الاجل انجام شوند به شما فشار می آورند، ولی اراده و همت شما باعث می شود که همه آنها را به انجام برسانید حتی اگر ناممکن به نظر برسد. سعی نکنید کل آن را خودتان انجام دهید. کمی کمک بگیرید. شما بدون اینکه اینقدر به خودتان فشار بیاورید هم می توانید به کارهایتان برسید. سعی کنید امروز استراحت کنید. امروز در مورد رابطه فعلی خود می خواهید دل به دریا بزنید و کاری کنید. شما در نهایت تصمیم می گیرید که به آهستگی به این موضوع نزدیک شوید. این باعث می شود که از بی صبری منفجر شوید، ولی از تجربه گذشته می دانید که این روش شما درست است. امروز در محل کار متوجه تغییرات زیادی می شوید. فضای کاری نسبت به قبل خیلی فرق کرده است. بر اساس چیزهای فعلی و نه قبلی تصمیم گیری کنید. انعطاف پذیر باشید وگرنه عقب می افتید.

فال روزانه مرداد:                                    .

امروز مغز شما، واقعاً عالي كار مي كند و ذهنتان را تيز و نفوذپذير خواهد ساخت، افكارتان تغييري منطقي خواهند كرد و شما از توجه به حقايق محض بيشتر لذت خواهيد برد تا آرزوها. براي گذراندن وقتتان از توجه به مسائلي كه نياز به تعمق دارد، لذت خواهيد برد، مانند كار با اره مويي يا حل جدول . احساس عالي از حل آنها پيدا خواهيد كرد.

فال روزانه شهریور:

پاداشی که مدتها منتظرش بودید امروز بالاخره می رسد. این روزتان را روشن می کند. دوست دارید جشن بگیرید. شانس حضور یافتن در مناسبت اجتماعی بزرگی نصیبتان می شود. خوش بگذرانید. امشب از دیدن خواب های روشن و واضح خوب و بد تعجب نکنید. دفتر یادداشتی کنارتان بگذارید تا وقتی صبح از خواب بیدار شدید خواب هایتان را بنویسید. شما برای فکر کردن به تصمیمی که باید در مورد رابطه خود بگیرید به زمان نیاز دارید. شما به نقطه تغییر رسیده اید و می دانید که هر دوی شما از خودتان می پرسید آیا باید قدم بعدی برای عمیق تر کردن تعهدتان را بردارید یا خیر. این به اندیشه زیاد و بررسی انگیزه هایتان نیاز دارد. امروز تردید و بی تصمیمی بزرگترین دشمن شماست. این دشمن بیش از همیشه ذهن شما را مسموم می کند. باید روی ایده های پیشرفت سرمایه گذاری کنید و ریسک پذیر باشید و خودتان را درگیر و معطل نحوه اقدام به این کار نکنید.

فال روزانه مهر:

امروز ماه نو شده و در علامت آبی سرطان است.این امر نیروی زیادی به آرزوهای بلند پروازانه شما می دهد و باعث می شود که سعی کنید هر چه بیشتر به جلوتر بروید و حتی ممکن است این فرصت را در اختیار شما قرار دهد که به جز این مطلب به کار دیگری مشغول نشوید.پس آماده آغاز ماجراهای جدیدی باشید و سعی کنید پیش قدم در هر کاری شوید که فکر می کنید شهرت و آبروی شما را افزایش می دهد ویا باعث بالا رفتن شما از پله های ترقی می شود.

فال روزانه آبان:

 

کار زیاد و فشار فراوان در چند روز گذشته نمی گذارد که کار بیشتری انجام دهید و البته چیزی از خوش بینی و اشتیاق شما کم نشده است. به خودتان سخت نگیرید. اگر مواظب خودتان باشید خیلی زود انرژی شما احیا می شود و دوباره خودتان می شوید. شب می توانید کتاب خوبی بخوانید. امروز وقتی نوبت به قرار ملاقات شما با فرد خاصی می رسد، شما کم حرف می شوید. نمی دانید چرا این حس را دارید، زیرا در ظاهر او فرد خوب و مهربانی به نظر می رسد. شما هم با او مشکل خاصی ندارید و فقط نمی خواهید که در هیچ کاری زیاد عجله به خرج دهید. قبل از آنکه ایده های قدیمی خود را عملی کنید دوبار فکر کنید. اطلاعات فناورانه امروز به دستتان می رسد که باعث می شود دوباره به ایده ای که داشتید فکر کنید. این رویکرد را جدی بگیرید. این چیزی نیست که بخواهید فوراً آن را دور بیندازید. آن را مدنظر قرار دهید.

 
فال روزانه آذر:                           

امروز ماه نو در خانه تير اتفاق مي افتد كه خانه تسهيم با ديگران است. به بودن با افراد هم عقيده خود نياز داريد چون با آنها احساس راحتي به شما دست مي دهد و در عرض هفته هاي آينده شما تمايل به طرف اشخاصي كه هم فكر شما هستند داريد. ممكن است موقعيتي هم پيدا كنيد كه مطلبي كه هميشه شما را مجذوب خود كرده را بتوانيد مطالعه كنيد.

 

فال روزانه دی:

امروز در منزلتان یک مناسبت اجتماعی راه می اندازید. شاید در ابتدا کمی عصبی باشید و تردید داشته باشید که همه چیز خوب پیش می رود یا خیر. تلاش های شما نتیجه خوبی دارد. با افراد جدیدی آشنا می شوید و این برایتان فرصت های حرفه ای جدیدی می آورد. بعد از آنکه همه رفتند کمی پیاده روی کنید و ذهنتان را خالی کنید. امروز از همیشه بیشتر حواستان پرت است. اگر سر قرار می روید یا به مهمانی یا مناسبتی اجتماعی می روید، فرد خاصی برایش سوال پیش می آید که آیا شما هم به او احساسی دارید یا خیر. باید به او بفهمانید که این فقط تصور و خیال اوست. شما خیلی تند تند حرف می زنید و فکر می کنید و این امروز برایتان سودمند واقع می شود. فرصت های زیادی وجود دارد که باید خیلی سریع فکر کنید و به نتیجه برسید. به خودتان مطمئن باشید و تصمیمات آنی بگیرید و وقت زیادی تعلل نکنید.

 

فال روزانه بهمن:

 

امروز ماه نو در تیر می باشد که قسمت سلامتی  کارهای روزمره و همکاری چارت شما مربوط می شود . اکنون با تشکر از نیروی تصمیم گیری خوب شما به چیزهای زیادی می توانید دست یابید . همچنین وظیفه شناس خواهید بود . اما مسوولیت های زیادی را قبول نکنید تا خودتان را به دردسر بیاندازید. این کار برای هیچ کس خوب نیست .
  

 
فال روزانه اسفند:

امروز وضعیت مالی شما بهتر و بهتر می شود. امروز حس می کنید که شما به اندازه کافی تلاش نمی کنید و نگران می شوید. این می تواند به شما انگیزه بدهد. ولی نباید به خودتان فشار زیادی بیاورید. شما در سرازیری هستید و به راهتان ادامه می دهید. امروز ترجیح می دهید با احتیاط بیشتری در مورد قرار امروز عمل کنید. شما تجربه ای در مورد آخرین رابطه خود داشته اید و علیرغم خلق و خوی خوب و خوش شما، امروز حس می کنید که سیگنال های اشتباهی می فرستید. این بار باید همه چیز را خیلی آرام پیش ببرید. ایده های فناورانه شما امروز خوب هستند ولی باید پردازش شوند. از دیگران توصیه و مشورت بخواهید. همه کارهایتان را با کمک یک شریک انجام دهید. نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست، به خصوص وقتی که منابع لازم برای رسیدن به اهدافتان درست کنار دستتان است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 624
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 894
  • بازدید ماه : 1,703
  • بازدید سال : 16,721
  • بازدید کلی : 90,469
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان