loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 153 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)




حتی کفش هم اگر تنگ باشد زخم میکند وای به حال دل که تنگ باشد.. 
.
.
.
عمريست خودم را به خرييت زدم
دلم براي آن روي سگم تنگ شده 
.
.
.
چتــــــــــرهم که بازکنی....بی فایده است...
خیس خجالت میشوی...زیرباران خوبیهایم 
.
.
.
به پاس قلب پرمهرم
نمیگویم نرو هرگز
کمی آهسته تر میرو
برای بار آخر من
ببینم جای پایت را. 
.
.
.
بــــــرگرد...
چون من نگذاشتم روی صندلی تو هیچکس بنشیند....
حتی"غـــــــــبار 
.
.
.
حالم خوب است... اما...دلم تنگ آن روزهاییست که میتوانستم ازته دل بخندم 
.
.
.
میپوشانم دلتنگیم را با بستری از کلمات
ولی باز کسی در دلم تو را صدا میزند 
.
.
.
سکوت می کنم ......
.
شاید با سکوت من تو بیدار شوی 
.
.
.
چه فرقی دارد
پُشت میله ها باشی
یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن
وقتی که آرزوهایت
در حبس باشند 
.
.
.
آنان ک بودنت را قدر نمیدانند رفتنت را نامردی میدانند.. 
.
.
.
ازخدا میخواهم که آلزایمربگیرم...
نگو.شایدبه لطف آلزایمرگذشته ام رافراموش کردم. 
.
.
.
هیـــــچگاه فکر نمیکردم اینقدر گران قیمت باشم.....
به هرکس رسیدم...
"مـــــــــــرا"فروخت 
.
.
.
خداحافظ برای تو چه آسان بود ولی قلب من از این واژه لرزان بود خداحافظ برای تو رهایی داشت برای من غم تلخ جدایی داشت 
.
.
.
موسیقی درونت را چه کسی می نوازد که،
صدای سکوتش
تمام هستی ام را فرا گرفته است؟ 
.
.
.
نبودی بی تو پنهان گریه کردم تو را دیدم و خندان گریه کردم برای اینکه اشکام و نبینی نشستم زیر باران گریه کردم 
.
.
.
از دلتنگی ام می گویم...
از دلی زرد به مانند برگ پاییزی...
که حسرت سبز بودن تنها رویایی است در خاطرات بهارش 
.
.
.
خیلی سخته که با اسمِ خودت هم یادش بیُفتی...یادِ این که هر دفعه چطور صدام می کرد...
این روزا فقط صدات تو گوشمه که داره دیوونم می کنه 
.
.
.
وقتي عادت کني به تنهايي خيلي چيزاروميشه باورکرد 
.
.
.
ایـــــــــن روزها اگرقرآن هم بخوانی برایت حرف میسازند!!!!
گــــــــویا با خدا رابطه داری  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 588
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 858
  • بازدید ماه : 1,667
  • بازدید سال : 16,685
  • بازدید کلی : 90,433
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان