loading...
سایت تفریحی و سرگرمی |.:SMSAK:.
عضویت

http://up.faceloos.tk/up/fbpage/Pictures/royal.gif

آخرین ارسال های انجمن
.:admin:. بازدید : 155 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)



کنارت در باران قدم میزنم.چتر برای چه؟خیال ک خیس نمیشود 
.
.
.
میشنوى؟
دیگر صداى نفسم نمى آید!
به دار کشیده مرا،
بغض نبودنت
.
.
.
اگر لحظه ای به یادت آمدم زود بیرونم نکن. من ساعتها برای این لحظه بیادت بودم.
.
.
.
از من تو ذهنش یه بت بزرگ ساخته بود... بخاطر همین روزایی که خودم بودم.. باهم دعوا داشتیم 
.
.
.
دراز میکشم،خیره میشوم به سقف،اشکهایم میچکند،سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی
.
.
.
غیرت مردانه ات کجاست؟ زمانی که معشوقه ات از تجاوز تنهایی رنج میکشد به جای درکش ترکش کردی
.
.
.
بوی خوشبختی میداد..
نمیدانم عطرش چه بود ؟ 
.
.
.
به جان چشمانت قسم:
اينبارآنچنان رفتني ام كه...كاسه هاي آب راقسم دهي،نه آن روزهابازميگردند...و نه من
.
.
.
گاهی خبر بگیر ببین اینی که به زور اسمشو گذاشتن زندگی چه جوری بدون تو به کام آرزو های یه آدم زهرش میشه
.
.
.
تمام نیمکتهای پارک دو نفره اند
بی خیال...
به درخت تکیه میدهم.
.
.
.
چرا روشن نمیشود...
نه شبم...
نه سیگارم...
نه تکلیفم...
...؟؟؟ 
.
.
.
سیگارهم نشدیم که ترک کردنمون سخت باشه
.
.
.
حالم راپرسیدند:
گفتم روبه راهم...
نمی دانند روبه راهی هستم،
که تو رفته ای
.
.
.
ایرادی ندارد،
این شبها من از تنهایی،
آه میکشم،
او در آغوش دیگری نفس عمیق می کشد.
.
.
.
گرمایی بوده ام همیشه...
ولی بین خودمان بماند...
سرمایی میشوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد
.
.
.
بوی رفتن میدهی..
عطر تازه ای خریده ای ؟
.
.
.
کاش می شد
دنیا را
تا کرد و گوشه ای گذاشت،
مثل جانماز مادر 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    چه مطالبی در وبسایت قرار بگیره
    عضویت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 161
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 653
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 932
  • بازدید ماه : 1,741
  • بازدید سال : 16,759
  • بازدید کلی : 90,507
  • کدهای اختصاصی
    بنر دوستان